5 Green Practices for Retailers That Work

Wynajem i naprawa

Chociaż wynajem nie jest niczym nowym w handlu detalicznym, kategorie dostępne do wynajęcia i odsprzedaży rozszerzają się, a niektórzy detaliści zwracają się ku naprawie przedmiotów, aby były bardziej przyjazne dla środowiska.

Na przykład w zeszłym roku House Depot ułatwił wynajem, wprowadzając nową technologię „Rent On-line, Decide on-up In Store”, oferującą klientom narzędzia do wyburzania i kształtowania krajobrazu z 30-dniowym wyprzedzeniem. AfPo pilotowaniu rezerwacji on the web na rynkach Atlanty, Charlotte i Houston, Dwelling Depot udostępnił process klientom wynajmującym w całej Ameryce Północnej.

Wilson Artykuły sportoweniedawno otworzył Upper East Side na Manhattanie sklep, w którym znajduje się pierwszy w historii „Equipment Room” firmy Wilson, w którym kupujący mogą wypożyczyć wybrany produkt do przetestowania przed zakupem. Klienci będą mogli wykorzystać ten wyjątkowy plan do zaspokojenia potrzeb związanych z artykułami sportowymi w baseballu, softballu, tenisie, pikle, koszykówce, piłce nożnej, siatkówce i nie tylko. Opłaty za wynajem wahają się od 5 do 10 USD dziennie w zależności od produktu, a wszystkie opłaty za wynajem zostaną odjęte od ceny końcowej w przypadku zakupu.

IKEA US zaczęła dawać swoim członkom IKEA Relatives możliwość odsprzedania delikatnie używanych mebli IKEA w zamian za kredyt sklepowy IKEA w uczestniczących sklepach. Po udanym pilot w sklepie Conshohocken, PA we wrześniu, sprzedawca uruchomił usługę Buy Back again & Resell w 33 sklepach w całych Stanach Zjednoczonych od 1 listopada do 5 grudnia 2021 r. To wtedy dalej rozszerzona system tej wiosny, dzięki czemu będzie stałym elementem we wszystkich 37 sklepach w United states of america Klienci otrzymują kredyt sklepowy, a meble są odsprzedawane w dziale bez zmian.

Tymczasem Neiman Marcus ma nadzieję przedłużyć żywotność luksusowych przedmiotów dzięki naprawianie i przeróbki odzieży, odnawianie butów i torebek, odsprzedaż z Fashionphile oraz darowizny odzieży z Give Again Box. Sprzedawca detaliczny w domu towarowym przedłużyło życie ponad 350 000 luksusowych przedmiotów poprzez zmiany, renowację i odsprzedaż w FY21, napisano w swoim Raport ESG 2021. Sprzedawca podał, że w firmie Neiman Marcus klienci dokonujący przeróbek wydają o 13% więcej niż ci, którzy tego nie robią.