Adyen świadczy usługi płatności omnichannel dla UNIQLO

Globalna platforma płatnicza Adyen została wybrana przez Fast Retailing, operatora UNIQLO, do obsługi płatności w sklepach i kasach online na wielu rynkach.

Pojedyncza platforma Adyen umożliwiła UNIQLO wprowadzenie tej samej samoobsługowej kasy na rynkach międzynarodowych w Azji, Europie i Ameryce Północnej, jednocześnie dostosowując metody płatności do potrzeb lokalnych rynków. Ponadto, w ramach przeprojektowania doświadczeń kupujących przez UNIQLO, system płatności w sklepie wykorzystuje znaczniki identyfikacji radiowej, aby umożliwić klientom niemal natychmiastową realizację transakcji.

Integracja z Adyen eliminuje potrzebę zawierania umów z wieloma dostawcami, umożliwiając UNIQLO konsolidację i uzgadnianie informacji o płatnościach w wielu kanałach. Ta pojedyncza platforma daje UNIQLO elastyczność w szybszym wdrażaniu usług omnichannel.

„Cieszymy się, że możemy umożliwić Fast Retailing wdrożenie prawdziwie zorientowanej na klienta struktury, która wykorzystuje innowacje, aby zapewnić wspaniałe doświadczenie UNIQLO” – powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny Adyen, Pieter van der Does.

„To ekscytujące robić zakupy w sklepie UNIQLO w Amsterdamie i wiedzieć, że na innych rynkach będziesz mieć takie same doświadczenia z kasami. Cieszymy się, że możemy umożliwić Fast Retailing korzystanie z innowacji, aby oferować prawdziwie zorientowane na klienta, wielokanałowe doświadczenie, które podkreśla wyjątkowe usługi, których klienci oczekują od marki UNIQLO”.