Foot Locker sprzedaje zespoły sprzedażowe, likwiduje Eastbay.com

Foot Locker Inc. powiedział w poniedziałek, że to zawarł umowę sprzedaży działu sprzedaży zespołowej firmie BSN Sportsoddział firmy Varsity Brand names, dostawcy sprzętu sportowego dla drużyny. Detalista pozbywa się wszystkich swoich aktywów w ramach Wschodnia zatoka sprzedaż zespołowa, która dostarcza obuwie, odzież i sprzęt sportowcom ze szkół średnich i uczelni wyższych oraz drużynom. Według Foot Locker sprzedaż zespołu stanowiła mniej niż 1 procent rocznej skonsolidowanej sprzedaży firmy. Foot Locker połączy również witrynę detaliczną Eastbay.com w Mistrzowie Baner sportowy, zgodny z planem konsolidacji dwa banery która rozpoczęła się w 2019 roku. BSN Athletics jest liderem w branży artykułów sportowych zespołowych, który współpracuje z zespołami i trenerami w całych Stanach Zjednoczonych

Całkowita sprzedaż detaliczna: Foot Locker próbuje pozbyć się nierentownych segmentów swojego portfolio, ponieważ chce ożywić biznes wokół istniejących, ale mniej znanych partnerów, takich jak Adidas, Puma, New Harmony i innych. Jest to wynik decyzji Nike, największego partnera hurtowego Foot Locker, że ograniczy sprzedaż do sieci detalicznej na rzecz rozwoju bezpośredniej działalności konsumenckiej. Aby Foot Locker mógł się rozwijać, będzie musiał zoptymalizować swój asortyment towarów w różnych kategoriach demograficznych i obuwniczych, lepiej zintegrować kanały cyfrowe i fizyczne oraz kontrolować koszty poprzez poprawę personelu i operacji w łańcuchu dostaw.