Jak automatyzacja zmienia doświadczenie klienta po zakupie

W stale dostępnym środowisku detalicznym wygoda płynnej obsługi jest kluczem do zdobycia większej liczby klientów. Według Badania Linnworksponad 80% kupujących poszukuje bezproblemowej obsługi e-commerce na różnych urządzeniach.

Wyzwanie dla sprzedawców polega na tym, że są bardziej niż kiedykolwiek zajęci sprzedażą produktów, przetwarzaniem płatności, dostarczaniem zamówień i żonglowaniem wieloma innymi codziennymi zadaniami. Aby skalować biznes bez poświęcania wygody, firmy powinny rozważyć usługi automatyzacji, takie jak LateShipment.com. Korzyści płynące z automatyzacji są oczywiste dla całej firmy, a automatyzacja może również zmienić doświadczenie klienta, nawet jeśli klient nie jest bezpośrednio zaangażowany.

Zakupy i kasy mogą być zarządzane bezpośrednio przez klienta, ale to tylko połowa ogólnego doświadczenia z zamówieniami. Faza po zakupie może obejmować szereg złożonych zadań — w tym wysyłkę, śledzenie, dostawę, zwroty, przeglądy i nie tylko — a automatyzacja pomaga zapewnić efektywne zarządzanie tymi zadaniami. Automatyzacja pomaga stworzyć pozytywne wrażenia po zakupie dla klienta i może mieć znaczący wpływ na zaangażowanie i możliwości generowania przychodów.