Klienci bardziej skoncentrowani na oszczędzaniu pieniędzy niż na jakości, ujawnia IGD – Retail Times

&#13
&#13

Według ostatnich danych zaufanie kupujących ponownie spadło po łagodnym wzroście w ciągu ostatnich kilku miesięcy Indeks zaufania kupujących od IGD.

W czerwcu zaufanie kupujących spadło o 3 punkty do -24, czyli poniżej poprzedniego najniższego poziomu -23 w marcu 2022 r., co odzwierciedla rosnący pesymizm wśród kupujących w tym miesiącu. Ponieważ oszczędzanie pieniędzy nadal jest priorytetem, kupujący przywiązują mniejszą wagę do innych czynników, takich jak jakość.

Wyniki z czerwca 2022 r.

Źródło: IGD ShopperVista baza: 1000+ kupujących czerwiec’22

Kluczowe dania na wynos:

  • Zaufanie finansowe netto spadło o 4 punkty
  • Wszystkie grupy demograficzne odnotowały spadek ogólnego zaufania, z najbardziej znaczącym spadkiem w grupach wiekowych 45-54 (spadek z -23 do -30) oraz w grupach o niższym poziomie zamożności
  • Kupujący są teraz jeszcze bardziej skoncentrowani na oszczędzaniu pieniędzy niż na jakości, od -18 w maju do -20 w czerwcu

Rhian Thomas, szef działu shopper insight w IGD ShopperVista, powiedział: „Wydaje się, że rzeczywistość kryzysu związanego z kosztami życia uderzyła w kupujących w tym miesiącu, co znajduje odzwierciedlenie w ich zachowaniu i nastrojach.

„Przewidujemy, że zmiany zachowań zakupowych przyspieszą, ponieważ kupujący będą chcieli zaoszczędzić jak najwięcej pieniędzy, a bycie na bieżąco z tymi zmianami będzie miało kluczowe znaczenie w nadchodzących miesiącach”.

Subskrybenci IGD mogą uzyskać dostęp do pełnego raportu Indeksu zaufania kupujących tutaj.

&#13

&#13
Tagged

&#13