Woolworths uruchamia aplikację szybkiej dostawy Metro60

Wykorzystując rosnący popyt na szybkie dostawy, Woolworths, we współpracy z Uberem, uruchomił nową aplikację do dostawy artykułów spożywczych o nazwie Metro60.

Usługa oferuje dostawę artykułów spożywczych od drzwi do drzwi w 11 wschodnich przedmieściach Sydney, w tym Bondi, North Bondi, Bondi Beach, Vaucluse, Bellevue Hill, Darling Position, Double Bay, Rose Bay, Dover Heights, Place Piper, Darling Place, Double Bay i Połączenie Bondiego. Woolworths twierdzi, że rozszerzy swoje usługi na więcej dzielnic Sydney, a następnie przeniesie się międzystanowo w nadchodzących miesiącach.

Klienci mogą wybierać spośród 4000 produktów ze świeżych produktów, przekąsek, mięsa, nabiału i środków czystości, które są dostarczane przez małe sklepy Woolworth’s Metro.

Von Ingram, dyrektor ds. transformacji Woolworths, powiedział, że nowa usługa zapewni „ultra wygodę” i pomoże klientom zaoszczędzić czas.

„Niezależnie od tego, czy jest to zdrowy lunch, obiad, czy też dodatek wykwintnych serów i dipów potrzebnych do rozrywki na ostatnią chwilę, Metro60 ułatwia klientom uzupełnianie zakupów i wybieranie spośród tysięcy produktów i ich szybką dostawę”.

Źródło obrazu: w zestawie

Pierwsze trzy dostawy są bezpłatne, po czym następuje minimalny wydatek w wysokości 20 USD, a następnie stała opłata za dostawę w wysokości 5 USD. Aby skorzystać z usługi, klienci muszą pobrać dedykowaną aplikację z App Retail outlet lub Google Engage in.

Premiera nastąpiła po uruchomieniu wielu usług dostawy artykułów spożywczych w Sydney, z mieszanymi wynikami.